BMW Motorrad’ın 100. Yıldönümünde Üçüncü M Modeli: Yeni BMW M 1000 XR
Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu BMW Motorrad, M 1000 XR modelini tanıttı. Markanın 100 yıllık tarihindeki üçüncü M modeli olarak öne çıkan M 1000 XR, uzun yolculukları sportif sürüş keyfiyle birleştiriyor. Yeni BMW M 1000 XR, Nisan 2024’te Türkiye’de yollara çıkacak.
Sportif sürüş dinamizmini uzun yolculuklara uygun konforlu yapısıyla birleştiren Yeni BMW M 1000 XR, performans, ayrıcalık ve özgünlük arayan motosiklet tutkunlarının beklentilerini karşılıyor. Sportif sürüş tarzıyla hem pistlerde hem de uzun yolda benzersiz bir performans sunan M 1000 XR, crossover segmentinin en hafif motosikletidir. M1000
Kısa Vites Aralığı ile Yüksek Çekiş Gücü
M 1000 XR’nin 4 silindirli su soğutmalı motoru, S 1000 RR’de kullanılan güç ünitesi temel alınarak geliştirildi. Yeni S 1000 XR’den 23 kW / 31 HP daha güçlü bir motora sahip olan M 1000 M 1000
Aerodinamik Tasarım Öğeleriyle Daha Yüksek Yere Basma Kuvveti
Yeni BMW M 1000 XR’nin süspansiyon ve şasi sistemi, S 1000 XR’deki alüminyum köprü şasisi geliştirilerek tasarlandı. Öndeki çatal süspansiyonları M tasarımıyla dikkat çekerken, en yeni özellikler arasında ayarlanabilir gidon amortisörü yer alıyor. M 1000 XR’nin geliştirme sürecinde süspansiyon teknolojisinin yanı sıra aerodinamik unsurlar da önemli bir rol oynuyor. Ön paneldeki M özel kanatları, pistlerde daha hızlı sürüş süresi ve yolda yüksek hızlarda daha stabil bir sürüş vaat ediyor. Motorun baş kısmında yer alan kanatlar, 100 km/saatin üzerindeki hızlara ulaşıldığında ön tekerleğe binen yükü artırarak maksimum bastırma kuvveti sağlıyor.
Dört Farklı Sürüş Moduna Ek Olarak Pistlere Özel Race Pro Sürüş Modu
M 1000 Motosiklette güvenli sürüşün temeli olan en yeni nesil Dinamik Çekiş Kontrolü (DTC) standart olarak sunulmaktadır.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı